Ədəbiyyat
gözəldir. Ədəbiyyat barəsində bütün söhbətlər də dəyərlidir. Amma bu gün bütün
digər mövzuları unudub, uşaq ədəbiyyatından, daha doğrusu, uşaqların yaratmaq
istədikləri ədəbiyyatdan danışmağı təklif edirəm. Ölkədə məktəb yaşlı uşaqların
bədii yaradıcılığını çap edib yayımlayan mətbuat orqanları çox azdır, onlara nəzər
yetirdikdə isə, həm valideynlərə, həm də müəllimlərə demək istəyirsən ki...
Əziz
vazlideynlər,
övladınızın məktəb həyatının ilk illərindən şeirə, bədii mətnlərə xüsusi
marağını, hətta sevgisini hiss edirsizsə, o zaman onu şeir yazmağa tələsdirməkdən
və o şeir adına yazılacaq mətnləri qəzet səhifələrində görməyə özünüz də tələsməkdən
öncə, ona şeir oxumağı öyrədin.
Folklorumuzdan
başlayın.
Axı
siz hətta tamamilə təhsilsiz biri olsanız belə, ananızdan, nənənizdən,
televiziyadan, radiodan, digər hər hansı bir mənbədən mütləq yaddaşınızda
qalmış hansısa bayatılar, sanamalar var?! Bu saf, xalqımızın milli-mental təfəkkür
yaddaşından süzülüb keçməyi bacarmış gözəl nümunələrdən öz övladlarınızı məhrum
etməyin. Yadınızda deyilsə, mütləq kitabxanadanmı, kitab mağazasındanmı, evində
şəxsi kitabxanası olan yaxınlarınızdanmı bu folklor nümunələrini əldə etməyə,
özünüz oxuyub, uşağınıza da oxutmağa çalışın.
İnanın
ki, valideyn ilə övladın birgə mütaliəsinin dadı heç bir başqa hisslə müqayisə
edilməyəcək qədər misilsizdir...
Axı
biz də nənələrimizin bizə danışdığı nağılların, söylədiyi bayatıların, oxuduğu
el nəğmələrinin hesabına ədəbiyyatı sevmişik, bizim də bədii mətnə sevgimizin
özülü folklor nümunələrimizlə başlayıb?!
Daha
sonra milli və dünya uşaq ədəbiyyatı nümunələrini arayın.
Klassikadan
başlayın.
Folklor
özüldürsə, klassik ədəbiyyat bu özülün üzərində qaldırılan divarlardır.
Mütləq
təcrübəli kitabxana işçiləri ilə, məktəb ədəbiyyat müəllimləri ilə məsləhətləşin,
uşaqlar üçün bədii ədəbiyyat seçimində sizlərə yardımlarını əsirgəməyəcəklər,
bundan əmin olun.
Və
mütləq övladlarınızın təhsil aldıqları məktəblərin kitabxanası ilə maraqlanın,
övladlarınızı həmin məktəb kitabxanalarına üzv edin, inanın, onlar üçün bundan
daha səmərəli nəsə edə bilməzsiz.
Dərslərini
öyrəndikdən sonra, desert kimi, bədii mətn oxumağı, hər axşam heç olmasa bircə
səhifə də olsa mütaliə etməyi aşılayın, oxu vərdişi yaradın onlarda, elə
özünüzdə də.
Uşaqlarınız
üçün müasir milli və dünya uşaq ədəbiyyatı nümunələri əldə etməyə çalışın.
Bu,
folklor və klassikadan sonra dam örtüyü kimi gərəklidir mütaliədə, unutmayın.
İnternet
resurslarında müxtəlif uşaq ədəbiyyatı nümunələri yığılan saytlar var, onları
tapın və övladlarınıza da izlədin.
Və
son mərhələ!
Övladınızın
ədəbiyyat müəllimi ilə danışın, onun istedadı barəsində söhbət edin, tövsiyyələrini
dinləyin, fikirlərinizi onunla bölüşməkdən çəkinməyin.
Əziz
müəllimlər, ədəbiyyat
dərslərini tədris etdiyiniz siniflərdə şagirdlərinizi sizdən daha yaxşı tanıyan
ikinci bir şəxs çətin tapıla.
Məhz ədəbiyyat
müəllimləri kəşf edə bilir əsl istedadı olan uşağı, məhz ədəbiyyat müəllimləri
çox vaxt ilk oxucusu ola bilir həmin uşaqların.
Buna
görə də, tədris otaqlarınızda bədii ədəbiyyat nümunələri ilə dolu kitab
şkafları görmək adi hala çevrilməli, məktəb kitabxanası ilə sıx əməkdaşlığınız
olmalı, məktəblərdə istedadlı şagirdlər üçün ədəbiyyat dərnəkləri qurulmalı,
sizlərin nəzarəti və diqqəti ilə fəaliyyət göstərməlidir.
Gələcək
nəslin ədəbiyyat zövqünün formalaşmasının birbaşa məsuliyyətini sizlər
daşıyırsınız çünki.
Mən
utopiya sevdalısı deyiləm, günümüzün reallıqlarını, məişət və digər problemlərinin
müasir insanın həyatını necə bir xaosa çevirdiyini çox gözəl görürəm və
anlayıram. Başa düşürəm ki, həm valideynlər üçün, həm müəllmlər üçün indiki
dövrdə praktik olmaq, vaxtı və enerjini günün qarışıqlıqlarına çatdıra bilmək
olduqca çətindir.
Amma
hələ də bu dünyaya içində ədəbiyyat sevgisi olan uşaqlar doğulursa, hələ də
şeir, hekayə yazmaq istəyən şagirdlərimiz varsa, hələ də Azərbaycanda ümumiyyətlə
Ədəbiyyat mövcuddursa, siz övladlarınızın və şagirdlərinizin bu istiqamətdəki
addımlarını doğru və faydalı tənzimləmək məsuliyyətini mütləq və mütləq
daşımağa borclusuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder